EN ES

bellyOn Tu liczy się troska

Wyzwanie

Nasz klient firma telemedyczna MED SYSTEMS Group zdecydowała
o wprowadzeniu na rynek innowacyjnej usługi zdalnego badania KTG pod nazwą bellyOn. bellyOn jest systemem opieki telemedycznej, który pozwala monitorować dobrostan ciąży w oparciu o badanie KTG w warunkach domowych.

Analizuje czynność serca i ruchy płodu oraz czynność skurczową mięśnia macicy. Badanie KTG jest jednym z parametrów branych pod uwagę przy ocenie zdrowia płodu - daje szansę na rozpoznanie zagrożenia jego zdrowia.

Dotychczas dostępne było jedynie w specjalistycznych jednostkach medycznych, teraz można wykonać je samodzielnie w domu, ponieważ jest pierwszą w pełni telemedyczną procedurą.

Do naszych zadań należy:

Opracowanie kompleksowej strategii marketingowej obejmującej analizę rynku, stworzenie nazwy usługi - naming, identyfikacji wizualnej, dobór kanałów komunikacji promocyjnej oraz realizację zintegrowanych działań zgodnie z wypracowaną strategią:

  • Stworzenie narzędzi digital marketingu: strona www, interface aplikacji, blog.
  • Zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych – katalogi, ulotki, foldery, gadżety reklamowe, stoisko targowe, materiały POS.
  • Prezentacje multimedialne, filmy, animacje.
  • Prowadzenie komunikacji usługi w social mediach – opracowanie strategii i bieżąca obsługa.
  • Obsługa PR, uwzględniająca współpracę z mediami tradycyjnymi i internetowymi, liderami opinii, mediami specjalistycznymi oraz z influencerami.
  • Obsługa targów, szkoleń i konferencji.
  • Aktywność CSR.

Rozwiązanie

Usługa bellyOn skierowana była głównie do kobiet będących w ciąży, ale dzięki stworzeniu przystępnego wizerunku stała się bliska również najbliższym przyszłej mamy. Samo badanie KTG kojarzyło się do tej pory negatywnie, gdyż było zalecane przez lekarzy w sytuacjach zagrożenia ciąży.

Naszymi działaniami odczarowujemy wizerunek tego badania pokazującym wszystkim mamom, że badanie w domowych warunkach może dać im poczucie bezpieczeństwa i spokoju, tak potrzebne w okresie ciąży.

Podsumowanie

Nietypowa usługa została wprowadzona na rynek w sposób bardzo precyzyjny, ze skupieniem na dotarciu do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Jednocześnie poprzez szeroko zakrojone działania PR zbudowana została świadomość marki bellyOn, co pozwoli na dalszy rozwój portfela jej klientów.

DNX Design Sp. Z o.o. jest w trakcie realizacji projektu dotyczącego opracowania modelu biznesowego, który poprzez właściwe zaplanowanie i optymalizację procesu dostarczania usług, wyspecjalizowanych pod kątem zagranicznego klient, pozwoli na jego internacjonalizację i pozyskanie kontrahentów zagranicznych. Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020.